Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.04.2010, 02:17   #1
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

To co mi się udało ocalić z historii:

Cytat:
Napisał wieczny

Altek winien dawać 20V na jałowych i 80V przy 5000rpm. Elektrykiem nie jestem ale szału chyba nie ma. Miałem przygody z ładowaniem ale altek dawał książkowe wartości. Winna była nadtopiona kostka. Po zalutowaniu stary regler żyje nadal.

Wczoraj, 23:07 #42
Cytat:
Napisał majki

Z tego co doczytałem to na jałowych 12-20v i 80 przy 5krpm. U mnie na jałowych wyrabia w granicach normy, ale przy 5krpm daję za mało BTW. w Haynesie nie znalazłem info o mierzeniu prądów na fazach. Jest tylko o oporności.

Chciałem nawet Cię męczyć o przekładkę reglera, ale się połapałem, że masz polutowany. Dziś też od Mata chciałem przełożyć, ale on ma też jakąś zmotę. Chcę potwierdzić lub wykluczyć regler.
Dzisiaj, 00:02 #43
Cytat:
Napisał Kazmir

Wiesz......na święta generalnie są duże wydatki coś mi się wydaje, że coś za mało na tych fazach jest ?
Dzisiaj, 09:10 #44
Cytat:
Napisał R2D2

Pożycz i podstaw regler i będziesz miał wtedy pewność .
Różnice w pomiarach mogą brać się z niedokładności przyrządów pomiarowych.
Dzisiaj, 16:47 #45
Cytat:
Napisał Kazmir

Na to wygląda raz podaje 10,8-12,2v potem już prawidłowe faktycznie podmienić regler i sprawdzić.

Tak więc Panowie, pomierzyłem dziś drugą RD04. Wyniki są następujące: na fazach na jałowych jest 10,8-12V, a przy 5rpm było ok. 46V, więc identycznie jak u mnie. Miernik ten sam. Widocznie 04 tak mają. Ładowanie bez świateł: 14,5V, a na światłach 13,8-14,2V. Najlepsze jest to, że kostkę od kabli fazowych miał zwęgloną, a żółte kable i konektorki nadpalone, a pomimo to ładowanie książkowe.

Zamówiłem już regler Tourmax'a w Larssonie, dziś może będzie, więc się powinno poprawić.

Edit: Latam z nowym reglerem już chwilę i jest cacy. Na jałowych, na światłach 13,8-14,2V, podczas jazdy 13,9, z manetkami 13,7. Wyniki na voltomierzu wpiętym w obwód wiatraka.

Ostatnio edytowane przez majki : 16.04.2010 o 22:34 Powód: aktualizacja
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak prądu. Rd 07a Harnaś Układ elektryczny i zapłonowy 15 16.08.2016 07:49
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Brak kierunkowskazów zbys Układ elektryczny i zapłonowy 3 18.12.2012 21:18
Brak luzu ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 10.07.2011 07:53
Brak o-ringu. Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 21 15.03.2011 15:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.