![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
zrozum jeszcze jedno Podosek - tam nie ma zaworu.
wypływ oleju nie zależy w jakimkolwiek stopniu od temperatury. olej wypływa bo jest pompowany a pompowany jest dokładnie w funkcji czasu - raz na minutę, albo jak tam ustawisz. czyli niezależnie od temperatury, prędkości jazdy, dystansu masz np. jedną kroplę na minutę jeśli tak chciałeś. co do wskazań temperatury to widziałem już w życiu tańsze termometry. no i tak. cieszę, że powiedziałeś, że to przegięcie bo mi nie wypadało jako chłopakowi od olejarek. majtas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
W nowym scocie zainstalowana jest pompa dozująca. Matjas ma rację, że eliminuje to wpływ temperatury. Olej jest wypychany mechanicznie. Jego gęstość niema znaczenia. Eliminuje to największą wadę tradycyjnego scota gdzie trzeba korygować dozowanie ze względu na temperaturę lub gęstość zalanego oleju.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
TomTom Rider..chyba stary soft? | Fausto | Zastosowanie praktyczne | 1 | 29.07.2013 15:06 |