| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 faktycznie urwała mi się śruba (nakrętka) w ramie - ale nie po upadku lub nie bezpośrednio po nim jakoś tak - przyspawałem przy malowaniu i jest GIT , dla odmiany drugą uwaliłem jak wykręcałem śrubę zabezpieczającą po malowaniu gwint    no i też musiałem przyspawać   - ale to tylko nakrętka ucho na ramie zostało nie ruszone... W sumie gmol powinien przyjąć uderzenie i się odgiąć w końcu jest formą poduszki (drucianej  )...jak na razie jestem zadowolony z nich  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 76
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 30tys ^ 
				
				
				 
Online: 2 dni 21 godz 27 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A moim zdaniem takie mocowanie nie da rady. Kiedy niedawno przepalałem swoją, postanowiłem sobie rundkę po placu nawinąć, trochę przegiąłem z gazem i już siedziałem na dupie. Gmole jak na zdj. ale z obciętymi dolnymi mocowaniami przy osłonie silnika. Efekt paciaka: lekko przekoszone gmole lewy - wyżej, prawy - niżej. Jak bym miał dolne mocowanie, przejęłoby siłę i blaszki mocujące podłogę ch.... by strzelił. Oczywiście powiecie, że nie powinny się wcale przekosić. No tak mój błąd były za lekko dokręcone do ramy obejmami ale to i tak nie rozwiąże problemu do końca. Przednie mocowanie do ramy powinno być jednym elementem w kształcie odwróconego o 90 stopni H, a oryginalnie są to dwa osobne płaskowniki. A na koniec wywodu: Jak się ma gmole z mocowaniem do uszu od podłogi to bez zdjęcia gmoli nie odkręcisz podłogi. Po co odkręcać podłoge? A na przykład żeby z tamtąd kluczyki wyciągnąć jak wpadną. (ja tak miałem)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 ....OLEJ.... 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Pniewy-Londyn 
					
				
				
					Posty: 1,337
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 6006 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zastanawiam sie wlasnie nad wyborem gmoli. 
		
		
		
		
		
		
		
	Z tego co wyczytalem, najlepsze krecone wlasnorecznie? Kto jest w stanie rurki takowe ukrecic?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem 
					
				
				
					Posty: 524
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: słuszny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam hapko beckery ale nie na moto tylko gdzieś w piwnicy. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Schowane głęboko żebym ich nie widział! Afre kupiłem już z założonymi HB i od samego początku miałem z nimi problemy. Pierwszy paciak i małe wgniecenie na zbiorniku  .No luz, myśle sobie... do drugiego paciaka który odkształcił mocowanie pługu, zdążyłem je dwa razy spawać na łączeniach. Po wspomnianej drugiej glebie postanowiłem je wypieprzyć! Ale gmole nie dały za wygraną, zanim je zdemontowałem pękły jeszcze raz  .Na trampku miałem givoskie i nie było problemu, poza tym nieszczęśliwym mocowaniem które potem poprawiłem, było gites. Wydaje mi się że kształt HB jest troszku nieszczęśliwy, chodzi o tą górną rurę. Moim zdaniem brak tam jakiegoś wspornika/usztywnienia. Jeśli to jakaś gleba parkingowa czy w ogóle na czarnym to luz, bo są dość nisko osadzone i nie pozwalają żeby moto obalił się za mocno i przyszlifował np kierunki. Ale na offie jest dupa zbita, dolna rura grzęźnie w piochu a wtedy górna część masakruje owiewki Ktoś je nawet kiedyś ochrzcił: gmole made in popękane owiewki czy jakoś tak. Za to przyznać trzeba że Królowa pięknie się prezentuje w tych rułkach. Tyle moich spostrzeżeń w tej kwestii. Wiem, że zrobiłem sobie reklame jak cholera. Ale chętnych oczywiście zapraszam, za jedyne 2 stówki je oddam  
		Ostatnio edytowane przez JuIo : 18.02.2010 o 17:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z Tymi gmolami, mocowanymi od śrub od płyty, to raz że uszy którą tam są za płyta i trzymają są bardzo cienkie. Dwa że gmole według mnie powinny chronić zbiornik i plastiki a nie płytę podsilnikową. Ja nie mówię że są złe, ino wolałbym takie mocowane wyżej, do ramy nad płytą od przodu. np African Queens takie robi, tureatech, i chyba SW motech. Musze napić się kawy  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam na temat gmoli już pisałem i nie wiem czy dyskusje na temat ich mocowania nie są na wyrost. 
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.africatwin.com.pl/showthr...mole#post84483 Generalnie gmole takie jak moje miał Wieczny i z tego co pamiętam przeżyły całkiem dziarsko spotkanie Afry Wiecznego z samochodem. Poza tym wyjazd Wiecznego do Rumuni - też lekko nie miały - zresztą niech się Wieczny wypowie  .Obecnie odkupił je od Wiecznego mój znajomy i będą dalej służyły w jego RD03 - może nie będą idealne ale zawsze to lepsze jak nic  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moje gmole skasowały XJR 1300, R6, MT-03, i fazera i miały jedną rysę  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() I to za jednym zamachem    
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Katowice 
					
				
				
					Posty: 1,224
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W moim rankingu gmoli wygrywa Givi stosunkiem ceny do jakości Z tego co wiem to H&B robi dwa rodzaje gmoli. Jeden z mocowaniem do płyty silnika (mam niestety) i drugi z mocowaniem w dwóch miejscach do ramy. Ten drugi sposób jest moim zdaniem najlepszy w gmolowych rozwiązaniach  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zamach na parking Yamah  
		
		
		
		
		
		
			 . Ech, pamiętam. Tam jeszcze jakiś Thunderace się napatoczył, świeżo po kupnie, nieprzerejestrowany  . Legenda Paaaanie, legenda.Ile ja mogę pisac o tych gmolach. Givi dostaną po dupie niedługo to będę miał porównanie. Ale już widzę, że jak ze pognę to sie zesram przy prostowaniu... 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Bez palnika nie podchodź - sprawdzone  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |