![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,034
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 2 min 8 s
|
![]()
Paweł, w przypadku zbiorników paliwa to co się dowiedziałem wymogiem jest wytrzymałość 5 atm i próba szczelności - czyli pikuś.
Legalizacja jest potrzebna przy żywicach na odporność termiczną przy określonych warunkach. To już nie jest tanie - wiem, jak ekipa od samolotów z tym walczy. Samo użycie odpowiednich materiałów i chemii nie załatwia problemu. ps. piszę cały czas o wykonywaniu zbiorników paliwa z tworzyw/laminatów
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zbiornik paliwa | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2012 15:42 |