Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 19:27   #20
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,034
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 2 min 8 s
Domyślnie

Paweł, w przypadku zbiorników paliwa to co się dowiedziałem wymogiem jest wytrzymałość 5 atm i próba szczelności - czyli pikuś.

Legalizacja jest potrzebna przy żywicach na odporność termiczną przy określonych warunkach. To już nie jest tanie - wiem, jak ekipa od samolotów z tym walczy.
Samo użycie odpowiednich materiałów i chemii nie załatwia problemu.











ps. piszę cały czas o wykonywaniu zbiorników paliwa z tworzyw/laminatów
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zbiornik paliwa Tomasa Wszystko dla Afryki 3 04.10.2012 15:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.