![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 254
Motocykl: RD04 CRF 450 R Husqvarna TE 610
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 dzień 6 godz 57 min 29 s
|
![]()
powiem tylko tyle że niedawno trafiła do mnie xr 250 z takimi skatowanymi młotkiem tłoczkami brrrr...... wymiana płynu a przede wszystkim uszczelek i problem znika . uszczelki po pewnym czasie parcieją rozpuszczają się od płynu i działają jak klej .
Tłoczki wyjąć wyczyścić wraz z zaciskiem , uszczelki wymienić smarować smarem do tego przeznaczonym między uszczelką zewnętrzną a wewnętrzną . Smar z larssona dodawany w komplecie z uszczelkami najlepszy nie jest ale lepsze to niż nic . I MŁOTKA NIE UŻYWAĆ DO WKŁADANIA - WBIJANIA TŁOCZKÓW !!!!! TŁOCZKI POKRYTE SĄ CHROMEM TECHNICZNYM METODĄ GALWANICZNĄ WIĘC NIE KATOWAĆ PAPIEREM ŚCIERNYM ! Ostatnio edytowane przez DANDY : 16.12.2009 o 23:01 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Smarowanie tłoczków hamulcowych i prowadnic... | mikelos | Hamulce, kola, opony | 38 | 21.02.2023 08:14 |
wymiary uszczelniaczy łożysk kół | graphia | Hamulce, kola, opony | 1 | 11.05.2013 17:59 |