![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,022
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 47 min 40 s
|
![]()
Z małego militarnego doświadczenia powiem tak - klucz jest tak dobry jak odpowiednie ciśnienie/wydatek powietrza kompresora.
W wielu wypadkach wolałem elektryka (230V) używać np. Makity (1200nm) niż pneumata. Jak poprawili mi moją nitkę ciśnienia to miałem 8bar i 1400 l/min wydatek. To już dawało radę.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |