|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 34
Motocykl: CRF1100
Online: 1 dzień 1 godz 26 min 12 s
|
Wymiary to swoją drogą, z tego co ja gdzieś wyczytałem to z leżących to mogą być AGM i żelowe, klasyczne z elektrolitem to raczej w pionie wiec pewnie odpada... dobre informacje znalazłem?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
Wstępnie dobre co do możliwych pozycji akumulatora ale kolejnym tematem jeśli chodzi o zamiennik to prądy i napięcia.
Musisz brać pod uwagę co przewidział producent jedne ładujesz np do ok 14.4 inne do 14.8V , instalacja jest pomyślana pod pewien typ choć mogą być przemyślane określone odstępstwa. Przy chorych cenach warto się rozejrzeć co się da poszukać albo nie brnąć w motocykl generujący duże niczym nie uzasadnione koszty. Tych kosztów eksploatacyjnych widzę że nie wszyscy biorą pod uwagę , a potem zdziwienie. Jest motocykl ale na benzynę zabrakło?
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 532
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 21 min 37 s
|
Może być jeszcze LiFePO4 w szczególności gdy orginal to AGM
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |