|
|
#28 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 13 godz 18 min 38 s
|
Albo będzie odwrotnie... gdyby w CRF przy następnym sprawdzeniu luzu na ssących był ponownie za duży np. o 0.03mm to by znaczyło iż mamy już głowice do wymiany... ponieważ zwiększenie luzu jest możliwe głównie w wyniku zużycia panewek wałka rozrządu a także łożysk ślizgowych samego wałka. Luz graniczny na panewkach wałka to 0.06mm luz standardowy pracy to ok 0.03mm. Inną przyczyną zwiększania się luzu zaworowego jest zużycie trzonka zaworu, szklanek oraz samych podkładek regulacyjnych ale w CRF ten proces jest znikomy.
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| dekiel zaworow nx650 | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 23.02.2017 13:01 |