![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 20 min 20 s
|
![]()
Mam takie przemyślenia.
Skoro producent podał jakąś tolerancję luzów zaworowych i sprawdzanie tego luzu co 24000km, to przecież jak podczas sprawdzania będzie się mieściło w zakresie tej tolerancji, żaden serwis nie musi nic zmieniać. I co jak będzie na granicy. A no za kolejne 24000km może być sporo poza tolerancją. Dlaczego zatem nic się nie stanie? Bo IMO tolerancja podczas sprawdzania jest dużo bardziej ostra niż dopuszczalne zakresy luzów jakie inżynierom Suzuki wyszły w badaniach laboratoryjnych. Musi tak być! Producent dokładnie policzył ile maksymalnie może zmienić się luz po 24000km i na tej podstawie wyznaczył bardziej rygorystyczne zakresy dla mechaników kontrolujących to szczelinomierzami. Zatem nie ma co panikować jak luz jest na granicy.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulacja zaworow | solo1972 | Regularne czynności serwisowe | 48 | 27.07.2019 17:33 |
Regulacja zaworów | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 126 | 29.11.2017 07:57 |
dekiel zaworow nx650 | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 23.02.2017 12:01 |
regulacja zaworów-klucz | mckrzysiek | Regularne czynności serwisowe | 10 | 15.12.2009 10:35 |