Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.12.2022, 09:55   #25
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post

Być może nie dla Ciebie na tym etapie.. może za jakiś.czas
Słuszna uwaga
Po 990 miałem GSA 1200, motocykl zajebiście wygodny, bezproblemowy i przemyślany jednak całkowicie wyprany z emocji , do tego stopnia znudziła mnie nim jazda że nie chciało mi się wyciągać go z garażu. Gdy nadeszla decyzja o zmianie (2018) pierwsza automatyczna myślą byla oczywiście Afryka, jednak jazdy próbne skutecznie wyleczyły mnie z tego pomysłu. Nuda i flaki z olejem, piękny dźwięk silnika, trochę marketingowej papki o legendzie, no i uniwersalność oraz spokój gsa bo to konkurenci są. Kat jest kierowany na pewno do innego odbiorcy i motocykle te dzieli przepaść.

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
No 1190 to ładna maszyna. A jak się ma ta kwestia oddawania mocy na tle 950-990? Jest trochę ugładzone?

Bo na 950S to na mokrym nigdy, na żadnym innym sprzęcie tak nie pilnowałem manetki tam na biegach 2-4. Czy można takim 1190 np. taśtać się jak Afryką czy GSem? Tzn. nieśpiesznie i na luzaku? Na 950S się nie da, a jak się da to na siłę.

Na GSie się da jak najbardziej, wręcz ten bokser ma taki leniwy charakter do 4-4,5 tys obrotów - a po odkręceniu moc jest. Dla mnie absolutnie wystarczająca.

Że po odkręceniu w KTM jest afera to już ustalone przez tysiące jeźdźców

Pozdrawiam
zimny
da się tas tas ale jest to mniej przyjemne tas tas niż w gs, natomiast dużo lżejsze niż w 990. 1190 jest inaczej wystrojony i mniej 0-1 niż 950/990. Motocykl raczej dla ludzi lubiących dynamiczny styl jazdy o sprecyzowanych wymaganiach.

Cytat:
Napisał czosnek Zobacz post
...
Co do szimy to doświadczył jej 7Greg gdy się wymieniliśmy motocyklami i chciał pokazać młodszemu pokoleniu jak się jeździ. Przy 180km/h była chwila, w której myślałem że pozbędę się kolegi i motocykla Od tej chwili przy ok 170km/h zaczynam się usztywniać. Na wiosnę zmiana oleju w amorze skrętu i nowa opona na przód. Z tą szimą w 1190r to temat dość znany więc coś jest na rzeczy.

Załącznik 120978
oczywiscie że jest , nie bez powodu jest fabryczny amor skrętu, przyczyną tego zachowania jest ostry kat główki ramy który daje prowadzenie precyzyjne ale efektem ubocznym jest shima
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nowy KTM Adventure 1190 Blazimir KTM 46 25.11.2012 11:37
Prawdziwy podróżnik AC-of-spades Imprezy forum AT i zloty ogólne 3 25.07.2011 18:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.