![]() |
#30 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
No 1190 to ładna maszyna. A jak się ma ta kwestia oddawania mocy na tle 950-990? Jest trochę ugładzone?
Bo na 950S to na mokrym nigdy, na żadnym innym sprzęcie tak nie pilnowałem manetki tam na biegach 2-4. Czy można takim 1190 np. taśtać się jak Afryką czy GSem? Tzn. nieśpiesznie i na luzaku? Na 950S się nie da, a jak się da to na siłę. Na GSie się da jak najbardziej, wręcz ten bokser ma taki leniwy charakter do 4-4,5 tys obrotów - a po odkręceniu moc jest. Dla mnie absolutnie wystarczająca. Że po odkręceniu w KTM jest afera to już ustalone przez tysiące jeźdźców ![]() Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy KTM Adventure 1190 | Blazimir | KTM | 46 | 25.11.2012 11:37 |
Prawdziwy podróżnik | AC-of-spades | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 3 | 25.07.2011 18:27 |