|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 365
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s
|
![]()
A co byście w takim razie teraz brali zamiast NAT 1000
![]() DCT fajne jest na miasto ![]() ![]() @ Chudy ? Co jest lepszego w 1100 w stosunku do 1000 ? Zawieszenie ? Yamahy tenere 700 nawet mi nie proponujcie, byłem widziałem, siedziałem, wiem jak jest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]()
Moim faworytem z aktualnie dostępnych moto w tym segmencie jest Tiger 900 Rally Pro... Nie jeździłem tylko na Nordenie 901...
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XL 750 transalp | CzarnyEZG | Honda - inna niż AT & NAT | 645 | 30.04.2025 17:26 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |