![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
moje dzisiejsze spostrzeżenia
gaśnięcie chyba rozwiązano podniesieniem obrotów na 1800, wolne 1200 są tylko jak masz wrzucony luz i stoisz w miejscu - wciśnięcie sprzęgła już powoduje podniesienie obrotów, zapięty bieg także Silnik: Można jechać na 4 biegu bez dotykania gazu i motocykl toczy się pięknie tak samo jest na każdym innym biegu - silnik utrzymuje 1800 obr/min. Generalnie silnik poza tym subiektywnym klekotaniem na wolnych obrotach jest bardzo elastyczny, ładnie dozuje się gazem, nie szarpie na niskich obrotach i ciągnie od dołu, może nie ma tyle momentu jak CRF ale przyśpiesza miękko i płynnie. Jadąc w terenie można jechać 1,2,3,4 biegiem z tą samą prędkością!!! w CRF ciągle trzeba mieszać biegami bo albo już za niski albo za wysoki. Zawszenie zarówno z przodu jak i z tyłu nie ma regulacji siły dobicia. Tylny amortyzator (nie wiem jaką ma nośność) ale sprężyna jest grubsza niż w CRF ... poza tym nie widzę jakieś wielkiej różnicy może tiger mniej miękko wybiera ostre nierówności jednak zbyt mało pojeździłem aby coś więcej napisać. Manewrowanie z niewielkimi prędkościami i lekkość podobnie jak w CRF, tutaj zrobili kawał dobrej roboty bo motocykl jest dobrze wyważony, na plus bezwysiłkowa stopa centralna ![]() Wylot powietrza z chłodnic idzie na kolana ... teraz jest zimno, ale zastanawiam się co będzie latem czy to powietrze jednak mija nogi czy będzie grzało bo może być słabo tzn.. gorąco. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 16:35 |