Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.06.2009, 14:52   #11
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?

Efekt uboczny wysokiego błotnika: nieco więcej syfu na silniku, osłonie chłodnic itp ... ale przynajmniej koło nie ma szans się zablokować na szybkim błocie.

Wihajster musi zostać i se go możesz spraynąć czarnym matem i już będzie estetycznie
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
przedni błotnik Mroq Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 28.08.2008 11:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.