Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.09.2018, 14:25   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,049
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 12 godz 14 min 45 s
Domyślnie

Ja popieram Dubela - wykrętaków sie lękam. One spęczają śrubę to raz, a dwa jak taki pacjent pęknie a to niestety się zdarza to jest przejebane i nie bójmy się tego słowa.

Wywiercenie dobrym wiertłem osiowego otworu przy napunktowaniu centralnie nie powinno być kłopotem. Dobry cienki punktak też na pewno pomoże... W każdym razie sprawdź zawczasu w jaki sposób przenosi się napunktowany punkt jeśli nie jest centrycznie. Tutaj będzie to dość utrudnione bo masz dość głęboko ten ogzryzek i nie przyłożysz punktaka pod kątem za dużym...

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.