|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
motomax, chciałby zobaczyć tego wprawnego kierownika z wyłączonym absem i zatrzymywanie się szybciej niż ten , który ma włączony abs z przodu. Oczywiście tylny wyłączony. Prędkość startowa np. 60 km /h.
Ja jeśli chodzi o DCT, to coraz bardziej się przekonuję. Manual ma każdy, a innego enduraka z DCT nie uświadczysz, a to co potrafię jako mniej wprawny szutrowiec robić na stojąco dzięki temu ,że mam automat jest nie do przecenienia. Zawsze na skrzyni manualnej miałem problem by w jeździe na stojąco zmieniać biegi szczególnie na wyższe. Chwilowa utrata równowagi wprowadzała niepokój, zatem teraz tego w ogóle nie mam. Kolega pytał o wibracje silnika. Mnie ten ruch jaki mam w siedzeniu właśnie się podoba. Manualem niestety nie jeździłem, ale od razu wiedziałem,że ma być DCT, zatem jestem chyba ortodoksem. Ostatnio edytowane przez HarryLey4x4 : 01.07.2017 o 00:07 |
|
|
|