Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.05.2017, 07:00   #30
Pekaes


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków
Posty: 51
Motocykl: RD03
Pekaes jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 4 godz 54 min 26 s
Domyślnie

Ładny opis całej operacji . Dwie uwagi . Uszczelnienie powinno być z jak najlepszego materiału odpornego na temperaturę a ciśnienie początkowe w zbiorniku akurat w tym przypadku powinno wynosić 225 psi. Nie znalazłeś oznaczeń wewnątrz amortyzatora ? Przydało by mi się do moich statystyk . Wiesz może ile przejechał od mojej regeneracji ?
Pekaes jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylni amor-czyli jak go wytargać marekw Rama, zawieszenia, napęd 104 20.06.2019 18:51
Tylni amor w trójce ltd454 Rama, zawieszenia, napęd 18 15.04.2013 19:55
Podrapany tylni amor ramires Rama, zawieszenia, napęd 6 26.08.2008 00:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.