![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków
Posty: 51
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 4 godz 54 min 26 s
|
![]()
Ładny opis całej operacji . Dwie uwagi . Uszczelnienie powinno być z jak najlepszego materiału odpornego na temperaturę a ciśnienie początkowe w zbiorniku akurat w tym przypadku powinno wynosić 225 psi. Nie znalazłeś oznaczeń wewnątrz amortyzatora ? Przydało by mi się do moich statystyk . Wiesz może ile przejechał od mojej regeneracji ?
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylni amor-czyli jak go wytargać | marekw | Rama, zawieszenia, napęd | 104 | 20.06.2019 18:51 |
Tylni amor w trójce | ltd454 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 15.04.2013 19:55 |
Podrapany tylni amor | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 26.08.2008 00:52 |