Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.09.2015, 22:21   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Lepiej od 30% swoją robotę wykona żarówka +50% a od niej +90% itd.

One wszystkie mają 55 wat, ale cieńszy żarnik daje więcej światła, i krótszą żywotność. To chyba zrozumiałe powinno być

Oczywiście są pojazdy przevoltowane jak Peżoty, tam wszystko leci dwa razy szybciej
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ŻARÓWKA LED BA20d 5W CREE EmilD Wszystko dla Afryki 12 11.10.2013 01:08
tripmaster: kostka i żarówka mucha_dub Układ elektryczny i zapłonowy 4 17.07.2013 21:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.