|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
BMW się zorientował że nowa afryka może im drenować segment klientów jeżdżących 800-tka, więc szykuje się w przyszłym roku upgrade 800-tki i pewnie będzie konkurencja dla afryki
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Warszawa/Piaseczno
Posty: 79
Motocykl: na razie brak...
Online: 1 dzień 20 godz 4 min 6 s
|
Cytat:
to raczej AT dopiero będzie...Wystarczy że dołożą regulację zawiechów i lepsze felgi... Jakby rozwiercili silnik do 900 (plus parę koników) i wtedy znów będą z przodu, patrząc na suche dane. A skąd ta informacja ? Bo do tej pory nie było f800gs na liście zmian na 2016. Ostatnio edytowane przez mario33 : 26.07.2015 o 23:35 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Kawał czasu zajęło panu Chądzie zbudowanie nowej Afry. Pozostaje mieć nadzieję, że dzięki temu będzie to produkt przemyślany, dopracowany i przetestowany pod każdym względem....a wtedy za 10-15 lat jak będą jeszcze trzymać się kupy może se jakąś zanabędę, bo póki co w świetle dostępnych danych nowa Afra bardzo mi podchodzi.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 662
Motocykl: RD07&1000RR
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
Ciekawe gdzie nowa krowa ma filtr powietrza bo coś nie widzę... dobrze, że promocja w listopadzie... znaczy się, że w kwietniu będzie można kupić już na wyprzedaży rocznika
Rozmawiałem z koleżką z jueseja, tam też wielu moturzystów czeka na nową afrę bo jak wiadomo, staruszka do nich nie zawitała przez niespełnianie ich norm
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wylizał się
![]() |
bass-w trampku 700 widziałeś kiedy wlot powietrza?
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Wydaje mi się, że filtr powinien być pod lewą owiewką. Ponoć tak konstruktorzy kombinowali, żeby taka prozaiczna i dość częsta w terenie czynność nie wymuszała zdejmowania zbiornika paliwa czy innych dodatkowych elementów.
|
|
|
|