![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Idę sobie do garażu wyciągnąć aku, wszak od zakończenia sezonu nie miałem okazji go ładować. Pomyślałem sobie, że jednak na wszelki wypadek spróbuję odpalić. I jakie moje zdziwienie jak zagadała i normalnie do wiatraka sobie chodziła. Porobiłem kilka rundek i "przesmarowałem". Teraz ciekawostka RAFOWY licznik pokazywał:
- na odpaleniu 12 - bez świateł 14,2 - ze światłami 13,8 - światła + manetki 25%/50% 13,2 - światła + manetki 100% + długie + halogeny (czyli na max) - woltomierz zaczął się resetować - jak przy starcie - to normalne ![]() W ogóle przez ten miernik wymieniłem "zawczasu" regler na Japoński - bo wskazanie ujawnione na oryginale to ok. 11V.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
akumulator w zimie | monkees | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 16.11.2012 08:18 |
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 21:47 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |