Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2009, 10:00   #11
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 36 min 12 s
Domyślnie

Re. Babel - pomiarów nie wykonywałem ale wysokość w siodle jest łokrutna, przy moich 184 cm. ledwo końcami paluszków ziemi dostaje, trzeba będzie sie od nowa jeździć uczyć albo dokonać kolejnej modyfikacji tylnego amora - czas pokaże.
Re. Lepi - nie wiem gdzie pęka oryginalna bo w życiu w ten sposób ze swojej Afri nie zsiadałem i mam nadzieje, że tak pozostanie. Z obserwacji wynika, że owiewka powinna pierdyknąć nieco powyżej lamp bo tam ma "przetłoczenie" ale czy pierdyknie to Bóg raczy wiedzieć

Tak na poważnie to martwi mnie nieco środek ciężkości i właśnie ta wysokość w siodle ale bez próby tego nie rozkminie a do chwili "osiodłania" sprzęta na gotowo jeszcze nieco czasu upłynie więc cierpliwości. Widziałem kilka zmodyfikowanych At w tym przez Boano i tam stojący obok niej Makaron ledwo wystawał z nad kanapy więc może tak ma być - sam nie wiem . Generalnie każda taka modyfikacja nawet oparta na dedykowanych akcesoriach wprowadza sporo zamieszania w konstrukcji i może być, lub nie, dobrze odebrana przez użytkownika. Ja eksperymentowałem i starałem się zrobić wszystko na bazie ogólno dostępnych /nie koniecznie w naszym kraju/ i w miarę tanich podzespołach. Kilka razy już pisałem, że cały przód jest od Xr650R z 2003 roku czyli 46mm. średnicy rur nośnych zawieszenia i pełną regulacją /"góra-dół"/ a tył to amor od Lc4 z nową sprężyną i nieco zmodyfikowanym mocowaniem. Owiewka przednia jest dokładnie takiej samej wysokości jak te oferowane przez Boano czy AQ /ich produkty też nie mają opcji "abordażu bezpośredniego" i poduszki powietrznej dla kierownika więc "łamliwość" należy przetestować we własnym zakresie /. Poza tym zdemontowałem zupełnie tylną część ramy więc docelowo moto jest jedno osobowe, tylne owiewki oryginalne przycięte a błotnik z allegro /też sporo docinania/. Wydech Arrow, felgi DiD 21" i 18", zębatka tył 52 ale na napędzie 520 i jeszcze kilka pomniejszych zmian. Co do kosztów to jak nie liczyć wyjdzie sporo więcej niż wartość samego motorka ale cóż ... chciał to ma .
Na nadchodzący sezon mam zamiar przygotować moto "na testowo" czyli bez malowania i wykończeniówki - jak się naumie tym jeździć to na zimę anno domini 2009/2010 dokończę lub
POZDRAWIAM

Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 26.01.2009 o 10:09
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wyższa owiewka do drz everybike Inne - dyskusja ogólna 11 22.02.2015 09:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.