Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.12.2008, 01:25   #8
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał DANDY Zobacz post
olej ma tu niebagatelne znaczenie to on przede wszystkim jest odpowiedzialny za tłumienie odbicia . Najlepiej sprawdzić to bez sprężyn . zasada taka sama jak w amortyzatorach samochodowych , wciskasz lekko a wyjmujesz z oporem.
Rzadka wymiana oleum w lagach na pewno nie przedłuży życia amortyzatorów .Szczególnie wewnętrzny zaworek (uszczelniacz zwykle aluminiowy) narażony jest na zużycie . Potwierdzone organoleptycznie !
no mowiełem żeby lać pełny syntetyk na nie jakieś pół środki
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stukanie Evvil Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.09.2011 00:01
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM Poncki Inne - dyskusja ogólna 2 05.05.2011 15:09
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... paku Rama, zawieszenia, napęd 31 15.10.2010 18:51
Gasnie przy 5tys obr =( Szaman Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 30.08.2009 20:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.