| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
| 
			
			 Mixol S 
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: czarny las 
					
				
				
					Posty: 237
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 6 godz 24 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na szczęście to tylko świeca, więc naprawa tematu będzie kosztować Cię tyle co czteropak na kolację  
		
		
		
		
		
		
		
	  Często gęsto świece z tej samej partii różnią się od siebie, dotyczy to zarówno zwykłych użytkowników jak i profesjonalistów (speedway), opcji masz kilka: a) kupić jeszcze jedną świece irydową; b) olać temat i kupić zwykłą świecę zalecaną w manualu c) zrezygnować z kilku czteropaków i kupić wspomnianą splitfire. d) w przypadku braku poprawy udać się do elektryka lub samemu sprawdzić instalacje el.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moim skromnym zdaniem problem prawdopodobnie nie tkwi w świecy.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Dlatego pytam o rodzaj zapłonu bo było ich kilka w dr w zależności od wersji. Dopóki nie poznamy dokładnej wersji motocykla to będzie wróżenie z fusów. Z mojego doświadczenia wynika, że świece irydowe znacznie szybciej pokazują niesprawność instalacji. Czy ten motocykl posiada akumulator ? Czy ma rozrusznik ? Pomoże mi to w rozgryzieniu jaka tam jest instalacja. To, niby jest to S, to jeszcze nic nie znaczy  , bo może być sporo nie oryginalna.I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz podaj mi jakie masz odstępy elektrod na jednej i drugiej świecy, bo coś mi się wydaje, że na konwencjinalnej masz większą przerwę. Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2012 
				Miasto: Gdynia/Słupsk 
					
				
				
					Posty: 20
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 14 godz 46 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie kombinuj,  zmierz przerwę na świecy.  
		
		
		
		
		
		
		
	I to na razie tyle. Masz miernik, taki multimetr ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2012 
				Miasto: Gdynia/Słupsk 
					
				
				
					Posty: 20
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 14 godz 46 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 b)zalecaną mam świece(nowa miała poprawić zdolnośc uruchomiania moto) c)wizja kilku czteropaków bardziej za mną przemawia ![]() d)sam nie zabiorę się za elektrykę bo zemnie dupa nie elektryk  a do domu wracam tylko na weekendy =taka pracaKażda opinia jest dobra i każą badam jak proktolog hahaha(dogłębnie)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() Czy tak wygląda twoja instalacja ![]() Czy motocykl, bez aku ma iskrę ? Jeśli tak,( zasadniczo to i tak musisz   ) to musisz przemierzyć zarówno na zimno jak i na ciepło wszystkie cewki pod magnetem( te odpowiadająca za iskrę, więc zmierzające do CDI ), posprawdzać wszystkie połączenia układu zapłonowego, a jak widzisz jest tego trochę, sprawdzić stacyjkę i kill-switch, pomierzyć cewkę wysokiego napięcia i fajkę. Wszystkie parametry są podane w serwisówce. Z mojego doświadczenia wynika, że padały w nich cewki pod magnetem, dość wrednie i ujawniało się to po zagrzaniu. Objawy były takie jak u ciebie, na jednych świecach chodziły na innych nie ( ciężko to racjonalnie wytłumaczyć ). Lepiej chodziły po zmniejszeniu przerwy na świecy ( to już jest łatwe do wytłumaczenia ). Miernik do łapy i jazda. A i bardzo ważne !!, nie psikać niczym kostek !!, wyczyścić mechanicznie, odtłuścić za pomocą contact clinera, bądź np, brake clinera i tyle, żadnych magicznych WD-40, ani smarowych pseudo zabezpieczaczaczy Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | ||
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2012 
				Miasto: Gdynia/Słupsk 
					
				
				
					Posty: 20
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 14 godz 46 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
   ale moto odpalało na padnietym akumulatorze
		Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.03.2013 o 08:44  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli jest to wersja z taką instalacją jak powyżej. Zmierz przerwy na świecach, za pomocą szczelinomierza. 
		
		
		
		
		
		
		
	Pozdr. Ps : Pamiętaj: Skończ naprawiać, jak zaczniesz psuć ![]()  .Che che, bardzo Matiasku mi się ten tekst podoba  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | |
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2012 
				Miasto: Gdynia/Słupsk 
					
				
				
					Posty: 20
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 14 godz 46 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   nr tele do siebie to dryndnę jak będę w garażu
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest wszędzie dostępny. 
		
		
		
		
		
		
		
	512098889. To nasz firmowy nr, prywatnego nie posiadam i jestem szczęśliwy ![]() Pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |