|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#28 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]() Czy tak wygląda twoja instalacja ![]() Czy motocykl, bez aku ma iskrę ? Jeśli tak,( zasadniczo to i tak musisz ) to musisz przemierzyć zarówno na zimno jak i na ciepło wszystkie cewki pod magnetem( te odpowiadająca za iskrę, więc zmierzające do CDI ), posprawdzać wszystkie połączenia układu zapłonowego, a jak widzisz jest tego trochę, sprawdzić stacyjkę i kill-switch, pomierzyć cewkę wysokiego napięcia i fajkę. Wszystkie parametry są podane w serwisówce. Z mojego doświadczenia wynika, że padały w nich cewki pod magnetem, dość wrednie i ujawniało się to po zagrzaniu. Objawy były takie jak u ciebie, na jednych świecach chodziły na innych nie ( ciężko to racjonalnie wytłumaczyć ). Lepiej chodziły po zmniejszeniu przerwy na świecy ( to już jest łatwe do wytłumaczenia ). Miernik do łapy i jazda. A i bardzo ważne !!, nie psikać niczym kostek !!, wyczyścić mechanicznie, odtłuścić za pomocą contact clinera, bądź np, brake clinera i tyle, żadnych magicznych WD-40, ani smarowych pseudo zabezpieczaczaczy Pozdr. Ostatnio edytowane przez szparag : 09.03.2013 o 13:59 |
|
|
|