![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
![]()
Tak zrobię na razie przepłukałem dno naftą i wydmuchałem kompresorem na 15 atmosfer sporo wyszło w poniedziałek poszperam magnesem. Rozebranie pompy wymagało by chyba rozpołowienia silnika. Po prostu po miesiącu wymienię olej jeszcze raz.
Tak jak wcześniej pisałem dostałem dzis nity, oto nowy i stary. Sprzęgło już zanitowane wszystko wydaje sie być ok. Porobiłem parę kosmetycznych poprawek przy motorze i zanurzyłem tarcze w oleju żeby czekały na montaż. A teraz pokaże wam mój sposób na łożyska bez spawania i bez walenia. Zbudowałem prosty ściągacz który sprawdza sie doskonale tylko w przypadkach jak ten czyli kiedy brak kilku kulek lub rozsypał się wianuszek. polega to na spiłowaniu w odpowiedni sposób główek pasujących śrub ciężko to wytłumaczyć ale zięcia wszystko wyjaśnią w razie pytań wyjaśnię szczegóły a od każdego komu to pomoże czekam na piwko ![]() Parę minut zabawy ze szlifierką i trzeba ściąć łepki tak, żeby wchodziły do łożyska i blokowały się po przekręceniu, jest trochę zabawy z wykręcaniem ale da się to opanować, trzeba tylko przytrzymać śrubę którą się akurat kręci i tak na zmianę, blachę opiera się oczywiście o wałek.
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. Ostatnio edytowane przez igi : 03.06.2013 o 14:13 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tańczący z szybami - czyli trzęsąca się szyba! | Brzozrider | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 5 | 26.05.2010 23:11 |