![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Wszystko cacy tylko, że nowy taki kosztowałby coś około 50 koła... Gdyby np mnie było stać, to bym się nie zawahał użyć mojej MasterCard. Ale mi chodzi bardziej o big enduro moto dla mas... i tu jak dla mnie Yamaha była blisko z nową Tenerką, tylko trochę bez sensu zrobili, bo przecież mają w ofercie XT czyli prawie to samo tylko bez owiewki, a poza tym ten silniczek w tenerze jest za słaby, chociaż całość wygląda super...gdyby miała jakiś dobry dwucylindrowy średni twin odebrałaby sporo klientów dla BMW, Kata, Triumphowi, Suzuki i Kawie...Te dwa ostatnie mają zajebiste silniki, ale zarówno Strom jak i Versys to przy enduro nawet nie stało... Honda ma Transalpa, który stoi po środku w sumie dobra baza do budowy ale nie po to kupuje się nowy moto żeby go przerabiać a i 60 KM przy Kawie i Suzuki wypada blado. BMW reaktywowali F650 z jednym garkiem, ale 48 KM to śmiech na sali. Wygląda na to że samemu sobie trzeba zbudować moto pod siebie.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |