|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s
|
Oddaj to lepiej komuś kto ma pojęcie.
Korespondencyjny Internetowy Kurs Mechaniki Motocyklowej Dla Początkujących to nie jest metoda na szybkie rozwiązanie problemów. Na stan aktualny wygląda tak: - nie wiadomo co z gaźnikami może nie dochodzić paliwo (sucha świeca) - nie wiadomo w jakim stanie jest układ zapłonowy (ponoć słaba iskra) - nie wiadomo czy z zaworami wszystko ok (ponoć dziwne zachowanie dekompresatora) - nie wiemy jaka jest kompresja - nie wiadomo, czy właściciel umie palić z kopki - na pewno wiadomo, że autor tematu nie bardzo ma o tym wszystkim pojęcie. - na pewno wiadomo, że XLa nie kopnęła jeszcze na tyle mocno, żeby w/w przestał odkręcać gaz przy kopaniu. pzdr, Adam |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zawarłeś kwintesencję naprawy motocykla w swym poście. Kolego jak napisał FXRIDER - oddaj komuś co Ci pomocną dłoń poda. No i sorka ale marnie widzę "zaizolowanie" cewek. Pomiary i jeszcze raz pomiary potem robota.
__________________
Niech moc będzie z wami ........... Ostatnio edytowane przez BLOB : 23.05.2011 o 14:44 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,962
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s
|
Oj tam. oj tam. Zanim ktoś nabierze pojęcia to jest bez pojęcia... Podłubie to sie nauczy..... lub się nauczy żeby nie dłubać.
Iglice raczej nie maja wpływu na odpalanie tylko dalej. Gaźniki masz dwa więc rozumiem że dłubiesz w obydwu na raz..? Zciągnij manuala np z tąd: http://www.manualedereparatie.info/e...rii/honda.html i porównaj z manualem oporności na : kablach wychodzących z prądnicy i zasilających moduł, oporności na cewce zapłonowej. Oczywiście to po ustawieniu luzów zaworowych i zrobieniu porządku z zaworem deko.... na koniec Twoich zmagań z motorem oczekuje wyjaśnienia co było nie-halo
__________________
Enduro i ADV Ostatnio edytowane przez motormaniak : 23.05.2011 o 14:56 |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |