![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Takie napięcia miałem na wolnych.
Dzięki Grzesiek, dzisiaj dla pewności wyciąłem wtyczkę i połączyłem kable bezpośrednio, efekt był taki sam, więc to nie wina wtyczki. Napięcia międzyfazowe na żółtych były ok 30V więc prądnica powinna być ok. Regiel teraz bardzo szybko się grzeje po ok 2 min już nie można go przytrzymać dłużej niż 5 sek. Aha akku wsadziłem wczoraj nowe , bo wcześniej myślałem że mi pada stary, a to wina ładowania była.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |