|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,474
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 16 godz 20 min 39 s
|
![]()
Fajnie Adam, że piszesz i że Ci się chce. Zapewne nie wszyscy z tego skorzystają, bo im się nie będzie chciało
![]() Dla mnie super sprawa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
z braku czasu z rzadka zaglądam ostatnio na forum ale ten wątek przykuł moją uwagę na dłużej.
z niecierpliwością czekam na cdn!! fajnie, że się komuś kto wie, chciało podzielić tą wiedzą z innymi. ![]() wielkie dzięki. swoją drogą gratuluję tak wiedzy jak i umiejętności jej przekazania ![]() marekw - tworzę właśnie trasę do i w okolicy grodźca więc jak mniemam będzie okazja do nawigowania po śladzie. w zależności od ustaleń można na trasie umieścić jakieś POI z pieczątką lub hasłem do przepisania jako checkpointy. ale to już temat do innego wątku. pozdrawiam matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 19.03.2011 o 17:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
garmin , gps , mapy , nawgiacja |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zawieszenie, czyli dylematy czarnucha... | Mat | Rama, zawieszenia, napęd | 43 | 25.05.2012 18:45 |