![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Proszę o poradę - szczerze.
Mianowicie wczoraj gdzieś czytałem, że ten kompresor ma być i się załamałem. Mówię, że już jednak chyba niegdy nie kupię Afryki z salonu. Czego się obawiam? Ano tego, że silnik w dotychczasowych NAT jest jej zaletą, mocny, kulturalny i bardzo wytrzymały. Jak czytałem o bezpośrednim wtrysku żeby chłodzić denko tłoka, bo będzie bardziej się grzał od kompresora to już mi się czerwona lampka zapaliła. Choć nie imponują mi tablety i wyświetlacze to uważam, że systemy kontroli trakcji i różna tryby typu Rain ( nowy trampek), Gravel są ok i są przydatne. Jednak ten kompresor, to grzanie silnika, to chłodzenie tłoka przez bezpośredni wtrysk tylko po to żeby było trochę więcej KM - się obawiam. Czy słusznie? Co myślicie. Oczywiście zakładając, że to wejdzie do produkcji.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 21:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 16:53 |