Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.09.2023, 08:02   #2
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 47 s
Domyślnie

Proszę o poradę - szczerze.

Mianowicie wczoraj gdzieś czytałem, że ten kompresor ma być i się załamałem. Mówię, że już jednak chyba niegdy nie kupię Afryki z salonu.

Czego się obawiam? Ano tego, że silnik w dotychczasowych NAT jest jej zaletą, mocny, kulturalny i bardzo wytrzymały. Jak czytałem o bezpośrednim wtrysku żeby chłodzić denko tłoka, bo będzie bardziej się grzał od kompresora to już mi się czerwona lampka zapaliła.
Choć nie imponują mi tablety i wyświetlacze to uważam, że systemy kontroli trakcji i różna tryby typu Rain ( nowy trampek), Gravel są ok i są przydatne.

Jednak ten kompresor, to grzanie silnika, to chłodzenie tłoka przez bezpośredni wtrysk tylko po to żeby było trochę więcej KM - się obawiam.

Czy słusznie? Co myślicie.
Oczywiście zakładając, że to wejdzie do produkcji.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) Danny CRF 1000 L 28 28.08.2022 21:45
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model M5Q CRF 1000 L 26 01.06.2022 10:44
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? chemik Przygotowania do wyjazdów 16 05.08.2018 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.