Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.06.2022, 16:18   #27
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Atas ma elektrycznego scottoilera, ale jest wpiety od nowosci i bezposrednio pod akumulator. Co nie znaczy cos tam z czasem nie moglo sie poprzecierac. Sa tez fabryczne grzanetki, ale jako ze to fabryka stawiam je raczej na dalekiej pozycji pod katem stwarzania problemow.
Sa tez barkbustery, niby nic, ale jednak. Zeby je zamontowac dwa lata temu musialem dosyc mocno naciagnac wiazke ktora idzie do tego calego zespolu killswitcha z manetka. Wiec mto wie.
Na razie na wakacjach bujam sie rowerem a po powrocie aktualna lista czynnosci to :

1. Sprawdzenie okolic bezpiecznikow, czy np w aso w trakcie przegladu nie wpadla komu pod siedzenie jakas nakretka czy podkladka
2. Calkowite odlaczenie scottoilera
3. Poluzowanie wiazki killswitcha, sprawdzenie jej izolacji czy gdzies sie nie poprzecieralo
4. Rozebranie i sprawdzenie samego killswitcha

5. ? Pewnie cos jeszcze dojdzie
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria w trasie Nomad Wszystko dla Afryki 25 03.06.2018 10:37
awaria ST 750 Tolecki Inne - dyskusja ogólna 21 06.01.2016 20:41
awaria balczezzz Układ elektryczny i zapłonowy 15 11.07.2011 21:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.