Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.01.2022, 13:28   #11
dzinks
 
dzinks's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,289
Motocykl: CRF1000L
dzinks jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 18 godz 24 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
A próbowałeś poprowadzić inaczej kable/przewody? Nie wiem jak w 300cie ale w większości motków idą do przodu - między lampę i półkę górna. Czasami można je poprowadzić inaczej. Na pewno ucierpi na tym "czystość konstrukcji" ale jak nie będzie jakiś kolizji czy załamywania, warto spróbować. Można też spróbować przesunąć główną wiązkę lub przesunąć mocowania na główce ramy/półkach/owiewce.
Zwykle da się wyciągnąć kilka dodatkowych cm a to już może wystarczyć.
Już więcej się nie da jak jest..... Chociaż dałeś mi do myślenia czy wyciągnąć całkowicie i inaczej nie poprowadzić sprzęgła.

Pozostanie tylko przewód od zbiornika hamulcowego bo tego już lepiej się nie da. Z tego co studiowałem zdjęcia z Rally to tam inaczej te kabelki idą, więc jest więcej zapasu.
dzinks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 502 02.11.2024 11:05
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.