![]() |
#11 |
![]() |
![]()
hehe
![]() ![]() do tego ten płaskownik w barkbusterach tak zajebiście wychodzi do przodu w wewnętrznym punkcie podparcia na kierze, że istnieje spore prawdopodobieństwo, że dojdzie właśnie do kolicji z owiewką. z tego co przypatrzyłem podczas mojej 35m przejażdżki to kąt skrętu jest dość spory więc trza uważać co się zakłada na kierę. powiedzieć sobie trzeba, że te oryginalne listki są oczywiście jeno dla oka. dobrze, że są. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |