![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 | |
![]() |
![]()
Nie ma się co spinać
![]() Skąd u licha twierdzenie, że jestem zagorzały "ctekowiec"? Ot kupiłem taką na wypróbowanie. Mam w garażu swojej roboty duży prostownik na trafie z klasycznym miernikiem analogowym (wychyłowym) (A i V) Od czasu do czasu "dłubie" przy elektronice i elektryce. Zostawiłem kiedyś włączoną lutownicę w domu na prawie tydzień? Obyło się bez strat, a były to czasy, kiedy "Niemiec" trzymał się ode mnie jeszcze z daleka ![]() Cytat:
![]() Ja bym nie zostawił na niej aku, bo ona nie wstanie po zaniku napięcia z sieci i aku załatwiony, lub mocno przetrącony będzie po ładowaniu którego nie było ![]() Skoro odrzucamy marketing to zrób taką próbę. Odłącz na minutę zasilanie 230V od ładowarki i włącz ponownie zasilanie - wtyczkę sieciową (nie ładowarkę) Może uporali się z tym problemem? Czekam na wynik.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |