![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Pompę z 3ki nie jest tak łato wydostać wiec nie wyciągaj pompy tylko odłacz od niej wężyk idący do gaźnika i podłacz w to miejsce jakis wężek i wrzuć go do jakiegoś kanistra i zobacz czy pompa pompuje paliwo jak kręcisz rorusznikiem.
Jak masz zdrowy aku to sprawdź jeszcze raz tak ze 2-3x kręcenia rozrusznikim po 8-10sekund tylko upewnij się że masz właczony przycisk startu RUN (ten czerwony przy prawej manetce) bo w 3ce bedzie kreciszł rozrusznik ale nie odpali bez właczonego tego przycisku na ON. No i zaciągnięte ssanie obowiązkowo i nie kreć manetką gazu jak kręcisz rozrusznkiem. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Typowe problemy NAT | adoado0 | CRF 1000 L | 41 | 29.01.2018 18:21 |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |