![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Nadal nie ma złotego środka. Ciężki motor, który jedzie 160 km/h i więcej ekspresówki i A, składa się w bieszczadzkich winklach i jak tylko się da zjeżdża poza czarne na utwardzone drogi poza asfaltem. Szutry, pola, kamienie i trawy byle żeby jakiś ślad prowadził. I co wybrać?. Przód na razie widzę opcje TKC 80, MT 21 MC23. Tył jaki?
Nikt nie pisze nic o E 07 plus? Czy on by się nie nadał do afrykańskiego zestawu? Nie wiem, nie jeździłem. W SAT różnych opon próbowałem na przodzie w zasadzie ewoluowałem od K60 potem TKC 80 przez MT 21 i na końcu była MC23. Zmiany były równoległe z wyborami co raz cięższego terenu. Ale szukam tutaj jakby złotego środka. Czy znajdziemy? Czekam. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw do demontażu opon | tadelo | Wszystko dla Afryki | 40 | 18.06.2012 22:28 |