| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzis zamontowalem regulowany amor skretu 
		
		
		
			123984403_804854613689562_4583493323154253162_n.jpg 124406775_394658644995559_520811873044239978_n.jpg i pozagladalem tu i tam, znalazlem pocacy sie wysprzeglik i zastanawiam sie czy wymieniac oring (zna ktos rozmiar?) czy nie pieprzyc sie i zapodac Oberona (gdzie najlepiej kupic  )  Mysle tez nad zmiana przelozenia by podniesc predkosc obrotowa silnika na ostatnim biegu, zastanawiam sie miedzy 16-42 co daje -5,9% a 17-44 co daje -4.5% Testowal ktos takie przelozenia ?  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |