Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.04.2020, 06:50   #6
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
Domyślnie

Na fabrycznym żadnych sagów nie ustawisz z tylu, z przodu da się.
Fabryczne zawieszenie jest miękawe i już, nie ma tam co kręcić , pozostaje wymiana jak Ci dalej nie pasuje.
Shimmy od ustawienia zawieszenia? Wątpię, raczej przyczyny upatrywałbym w oponie
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
T700 - Regulacja zawieszenia przedniego - dobicia i odbicia - zasada działania pattryk Yamaha 43 16.03.2023 00:01
SAG - regulacja zawieszenia przód, tył DrSpławik Rama, zawieszenia, napęd 14 18.04.2018 11:32
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online BIAŁY Regularne czynności serwisowe 4 20.04.2011 11:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.