![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,580
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 44 min 44 s
|
![]()
to, że się nie uczy już dawno udowodniono... miałem nadzieję, że poprawili ten kretyński tryb D ale skoro piszecie, że zmiana biegów jest taka jak była to już całkiem nie widzę sensu przesiadania się na nowszy model..
Musiałbym sam spróbować. W DCT największym idiotyzmem są stałe obroty wrzucania wyższego biegu (przy lekkim operowaniu gazem) Przykład Tryb S1 każdy wyższy bieg wrzuca gdy obroty silnika osiągną 3000 obr/min i to zarówno 2 jak i 6 gdy motocykl jest bez załadunku dramatu nie ma ale gdy na 110% zapakowany to pierwsze 3 biegi jeszcze da się jechać a wyżej już dupa całkowita. I nie ma znaczenia czy jedziesz po równym czy pod górę wali kolejny bieg i męczy silnik zbyt niskimi obrotami i gdzie tu logika i ekologia ![]() Jeżeli ktoś jest w stanie jeździć w trybie D to szczerze podziwiam ! no chyba, że odwija manetkę za każdym razem bo spokojnie jeździć w tym trybie się nie da. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |