| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to, że się nie uczy już dawno udowodniono... miałem nadzieję, że poprawili ten kretyński tryb D ale skoro piszecie, że zmiana biegów jest taka jak była to już całkiem nie widzę sensu przesiadania się na nowszy model.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Musiałbym sam spróbować. W DCT największym idiotyzmem są stałe obroty wrzucania wyższego biegu (przy lekkim operowaniu gazem) Przykład Tryb S1 każdy wyższy bieg wrzuca gdy obroty silnika osiągną 3000 obr/min i to zarówno 2 jak i 6 gdy motocykl jest bez załadunku dramatu nie ma ale gdy na 110% zapakowany to pierwsze 3 biegi jeszcze da się jechać a wyżej już dupa całkowita. I nie ma znaczenia czy jedziesz po równym czy pod górę wali kolejny bieg i męczy silnik zbyt niskimi obrotami i gdzie tu logika i ekologia  ?Jeżeli ktoś jest w stanie jeździć w trybie D to szczerze podziwiam ! no chyba, że odwija manetkę za każdym razem bo spokojnie jeździć w tym trybie się nie da.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |