Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.06.2019, 09:46   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,580
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 44 min 44 s
Domyślnie

tam nie ma żadnego czujnika jakości paliwa ani nawet czujnika spalania stukowego więc skąd niby ecu miałby do paliwa jakieś wątpliwości? Jeżeli błąd zapalił się od razu po uruchomieniu zimnego silnika to sonda lambda wtedy jeszcze nie działa więc kompletnie nie ma to związku z paliwem....

Odnośnie wilgoci i mycia, wszelkie złącza istotne z punktu widzenia pracy silnika są hermetyczne więc woda niczego nie zmienia no chyba, że moto będzie zanurzony po kierownice

ja używam myjki ciśnieniowej bez skutków ubocznych.

odczyt błędów i będzie wiadomo....

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 30.06.2019 o 09:51
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.