![]() |
#14 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Otworzyłem książkę serwisową z mojej 1000L 2016 (Emek, miałeś rację, mam A w dowodzie).
I tam ciekawostki: CRF1000 (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka CRF1000 (U, II U, III U) - Australia, Nowa Zleandia CRF1000A (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka CRF1000A (II U, III U) <-- tu jakby brakuje jednej podwersji na Australię i Nową Zelandię Dalej ABS jest tylko przy CRF1000A i CRF1000D, czyli pogłoski jakoby 1000 była bez ABS trzymają się kupy. Jest jeszcze różnica w żarówkach, 1000 w kierunkowskazach nie ma LED ani z przodu, ani z tyłu oraz ma słabsze bezpieczniki. Najciekawsze jest pod koniec. Otóż 1000 jest nie tylko lżejsza od 1000A o 4 kg - to pewnie ABS - ale też istotnie węższa! 1000 ma 875 mm, 1000A/D ma 930 mm. How come? Jeśli to kierownica, to już szukam kiery od CRF1000 ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylne koło do Transpalpa 650 - czy pasują od innych modeli? | sitas | Hamulce, kola, opony | 6 | 07.06.2019 11:16 |
Proste GPS'y | wieczny | Hardware | 151 | 21.06.2011 12:44 |