Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2019, 15:30   #14
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Otworzyłem książkę serwisową z mojej 1000L 2016 (Emek, miałeś rację, mam A w dowodzie).
I tam ciekawostki:
CRF1000 (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka
CRF1000 (U, II U, III U) - Australia, Nowa Zleandia

CRF1000A (ED, II ED, III ED) - Europa, Francja, Południowa Afryka
CRF1000A (II U, III U) <-- tu jakby brakuje jednej podwersji na Australię i Nową Zelandię

Dalej ABS jest tylko przy CRF1000A i CRF1000D, czyli pogłoski jakoby 1000 była bez ABS trzymają się kupy.
Jest jeszcze różnica w żarówkach, 1000 w kierunkowskazach nie ma LED ani z przodu, ani z tyłu oraz ma słabsze bezpieczniki.

Najciekawsze jest pod koniec. Otóż 1000 jest nie tylko lżejsza od 1000A o 4 kg - to pewnie ABS - ale też istotnie węższa! 1000 ma 875 mm, 1000A/D ma 930 mm. How come? Jeśli to kierownica, to już szukam kiery od CRF1000
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tylne koło do Transpalpa 650 - czy pasują od innych modeli? sitas Hamulce, kola, opony 6 07.06.2019 11:16
Proste GPS'y wieczny Hardware 151 21.06.2011 12:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.