![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Ja popieram Dubela - wykrętaków sie lękam. One spęczają śrubę to raz, a dwa jak taki pacjent pęknie a to niestety się zdarza to jest przejebane i nie bójmy się tego słowa.
Wywiercenie dobrym wiertłem osiowego otworu przy napunktowaniu centralnie nie powinno być kłopotem. Dobry cienki punktak też na pewno pomoże... W każdym razie sprawdź zawczasu w jaki sposób przenosi się napunktowany punkt jeśli nie jest centrycznie. Tutaj będzie to dość utrudnione bo masz dość głęboko ten ogzryzek i nie przyłożysz punktaka pod kątem za dużym... M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |