![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
BRAAP BRAAP
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: ZK
Posty: 160
Motocykl: DL650AL4; XT660z
Przebieg: rosnący
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 38 min 10 s
|
![]()
Kończy mi się powoli komplet E09 Dakar w XT660z. Zastanawiam się właśnie nad zmianą na C02.
Kilka pytań do użytkowników: 1) Lepiej robi w terenie w porównaniu do E09? 2) Jakie przebiegi idzie zrobić na tych oponach latając głównie w terenie (+ dojazdy asfaltem)? 3) Czy jest to twarda opona? Idzie zmienić w pojedynkę łyżkami? (zmiana E09 w warunkach garażowych mnie przerosła...) 4) Używacie komplet przód + tył czy jakiś mix? Jestem gotów łyknąć niedogodności związane z przejazdami po asfalcie na rzecz lepszych właściwości terenowych. |
![]() |
![]() |