![]() |
#11 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Dubel, myślę jednak, że zbyt ostro do tego podchodzisz.
Spójrz na to z innej perspektywy: Kupując maszynę składa się na to kilka rzeczy. Nie wiem czy jesteś zwolennikiem skrzyni DCT, ale obecnie tylko Honda to ma i dla samej tylko skrzyni nie zmienię tego motoru. Kolejna sprawa - gdyby nie to forum to w ogóle bym nie wiedział, że coś się dzieje np. ze szprychami. Kto kurna ogląda szprychy? ![]() Dlatego zawsze się śmieję z ludzi ubranych w skóry z poprzypinanymi tysiącami blaszek i wyjeżdżającymi swoimi maszynami tylko wtedy, gdy jest pełne słońce i polerujących co postój nikiel na motorze. Mój motocykl to ADWĘCZER i musi być brudny i nieidealny. Jak się przecież coś zjebie to nikt nie ucieka od odpowiedzialności i nie wymiguje od naprawienia. Na minionym IMOT pytałem w Hondzie Deutschland o przypadłości i o ewentualną wymianę bolączek po minionej gwarancji - powiedzieli, że nie ma problemu i nie będzie z tym problemu. Każda firma ma potknięcia, bo nikt nie robi od A do Z wszystkiego u siebie. Każda też ma księgowych. W jednym będzie to lepsze, w drugim co innego.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |