Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.09.2016, 08:55   #26
Miszel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Dzięki za każdą informację.
Pytam bo w gruncie rzeczy jest mało informacji o doświadczeniach eksploatacyjnych Faceta.
Oryginalna pompa jest znana i ogarnięta do bólu w każdym chyba aspekcie. W tym roku moja oryginalna padła na wyjeździe ostatecznie (membrana) po ok. 100kkm przebiegu. Zapasowa nowiutka chińska z Allegro (tak, tak - nie doczytałem na forum wyraźnych ostrzeżeń żeby trzymać się od tego z daleka ) mimo przedwyjazdowej wymiany styków na porządne, z zestawu naprawczego, przepracowała całe 2 (dwa!) dni i też padła nieodwołalnie. Jak się jedzie w pojedynkę gdzieś przez rosyjską prowincję to sytuację ratuje wyłącznie grawitacja i solidne kanistry. A więc słabo...
Stąd teraz ten Facet i zbieranie info od ludzi doświadczonych z nim.
Zdrówko,
Miszel
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.