![]() |
|
Uk³ad elektryczny i zap³onowy Monta¿, demonta¿ oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napiêcia, CDI, okablowanie, ¶wiat³a, bezpieczniki, prze³±czniki, ¶wiat³a stopu, czujnik nó¿ki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
W kwestii lataj±cych iskier,
przy jednej zwyk³ej elektrodzie jest wszystko jasne przy 2 elektrodach po przeciwnych stronach iskra wcale nie leci do 2 elektrod jednocze¶nie, tylko do tej gdzie ma latwiej przeskoczyæ. dzieki temu nie zachodzi potrzeba regulacji odstêpów w przypadku samochodu przez min 60000km z uwagi na 2x wolniejsze wypalanie elektrod. przy rozdwojonej pojedyñczej elektrodzie teoretycznie iskra powinna byæ szersza ale to zale¿y od mo¿liwo¶ci modu³u , jesli s³aby to mo¿e starczyæ tylko na jedn± stronê "jêzyka" elektrody. Roswojona elektroda ma tê zaletê ¿e zu¿yje siê wolniej ni¿ klasyczna pojedyñcza ale ta dolna i tak zostanie wypalona. Je¶li ju¿ kto¶ chce sobie wyd³u¿yæ przebiegi na swiecach to odpowiednia jest ¶wieca z 2 przeciwnymi elektrodami , rozdwojona jest trochê ulepszon± wersj± klasycznej pojedyñczej ale bez szoku. S± jeszcze briski bezelektrodowe , które to niby daj± iskrê pier¶cieniow± , podobno ludziska niby co¶ tam odczuwaj±...... ale czy lepiej czy tylko maja wra¿enie? Nie testowa³em to siê nie wypowiem.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 08:36 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
W±tek | Autor w±tku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przewody zap³onowe | Wójcik | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 5 | 12.06.2017 08:14 |
modu³y zap³onowe-kto regeneruje? | SDz | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 30 | 05.02.2012 10:54 |
¶wiece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzêg³o, skrzynia | 92 | 08.11.2010 11:06 |
Po¿yczê modu³y zap³onowe i tarcze sprzeg³owe do xrv 650 | majo | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.03.2009 20:26 |