![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 254
Motocykl: RD04 CRF 450 R Husqvarna TE 610
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 dzień 6 godz 57 min 29 s
|
![]()
olej ma tu niebagatelne znaczenie to on przede wszystkim jest odpowiedzialny za tłumienie odbicia . Najlepiej sprawdzić to bez sprężyn . zasada taka sama jak w amortyzatorach samochodowych , wciskasz lekko a wyjmujesz z oporem.
Rzadka wymiana oleum w lagach na pewno nie przedłuży życia amortyzatorów ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.09.2011 00:01 |
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM | Poncki | Inne - dyskusja ogólna | 2 | 05.05.2011 15:09 |
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.10.2010 18:51 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |