![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
|
![]()
Miałem do niedawna w LC4 pompę afryko-podobną. (oryginalnie podciśnieniowa) Po kupnie przelewało jak wściekłe. Zacząłem tworzyć sobie jakieś dziwne teorie co do ciśnienia i wydajności ale po wymianie zaworka iglicowego i ustawieniu poziomu paliwa jak ręką odjął... Ale i tak wróciłem do oryginału
![]() Gdzieś doczytałem że pompa od afry ma wydajność 50~60 litrów na godzinę. Ciśnienie ma znaczenie jeśli chodzi o podniesienie słupa cieczy na określoną wysokość. W afrze nie musi być za duże. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 354 | 22.07.2021 11:37 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |