Cytat:
Napisał PUFF
P.S. Objetoscia gabki filtra "Citroenowego" i porownywaniem jej do objetosci k&n'a bym sie nie sugerowal (przynajmniej do czasu poznanie gestosci obu).
|
Miałem nie jednego K&Na w ręku i nie ma polotu do 13mm gęstej gąbki citroenowskiej .
Gąbka w K&N gdyby nie siatka rozleciała by się na atomy pod wpływem ssania.
Jedyną jakąkolwiek robotę w K&Nie może robić lepki olej bo sama cieniutka gąbka nie zrobi nic...... a przepraszam muchę wyłapie o ile będzie wolno przelatywać.
Jak już zacząłem testy to może ktoś mi pożyczy K&Na na parę km i wtedy porównamy działanie mojej gąbki w zestawieniu z psikadłami i konkretnie się dowiemy który i ile puszcza kurzu do silnika.
Możliwe że gąbka psiknięta odpowiednim sprejem dorówna papierowi.
Jak już zostało wiele razy powiedziane K&N wymyślono do sportu/wyczynu tylko i wyłącznie dla osiągów a nie dla trwałości silnika.