Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.11.2008, 20:22   #4
Izi
 
Izi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: okolice Wrocławia na wschód bardziej
Posty: 416
Motocykl: RD03, RD04, 2xRD07, RD07A
Przebieg: okrutny
Izi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 1 godz 20 min 51 s
Domyślnie

problemem nie będzie (no trochę będzie) mniejsza liczba oktanowa tylko benzyna
nowe sprzęty przystosowane są do bezołowiowej w "dzikich" krajach lub ostępach z dala od głównych szlaków dostaniesz ołowiową, może niektórzy pamiętają u nas kiedyś też taka była, a to zapcha Ci cały katalizator i go stopi
natomiast wywalając sondę lambda sprzet zacznie palić paliwo jak będzie chciał, zawsze pali więcej, cholera nie wiem dlaczego no chyba że w serwisie przeprogramują moduł
__________________
Robert "Izi" Africa
Izi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk w Afryce Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 105 24.06.2024 21:30
zawór wydechowy w pierwszym cylindrze everybike Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 04.04.2012 10:12
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.